Unityアセットの新着情報:2019/09/25

最終更新日

目次

はじめに

こんにちは、のんびりエンジニアのたっつーです。
本ページは UnityAssetStore の新着アセット情報をお伝えするページになります。

今回の対象期間は、2019/09/19~2019/09/25に、新しく追加されたアセットが対象になります。

新着アセット (42個)

Sign in with Apple | Appleでサインインする

Sign in with Apple | Appleでサインインする

$無料

アセットの説明

Starting with iOS 13 Apple now requires all applications which use third-party sign in services to also provide Apple Sign-In as an option. You can read more about Apple’s requirements in their Getting Started Guide

This package includes a script called SignInWithApple.cs which exposes the newly added Apple API’s to make complying with the Apple requirements easier.

アセットの説明(日本語に翻訳)

iOS 13以降、Appleはサードパーティのサインインサービスを使用するすべてのアプリケーションにAppleサインインをオプションとして提供するようになりました。 Appleの要件の詳細については、スタートガイド

このパッケージには、新しく追加されたApple APIを公開してApple要件への準拠を容易にするSignInWithApple.csというスクリプトが含まれています。

Vivox Voice And Text Chat | Vivox音声およびテキストチャット

Vivox Voice And Text Chat | Vivox音声およびテキストチャット

$無料

アセットの説明

With over 150 game integrations and 120 million monthly active users, Vivox is the leader in communications for the video game industry.

Vivox’s managed hosted solution and the Vivox Unity engine plug-in make giving comms to your players easy. Never worry about setting up and maintaining servers, instability issues, scaling, etc. Vivox will ensure a great comms experience for your players so that you can focus on other aspects of the game.

Free for up to 5,000 peak concurrent users.

VISIT OUR DEV PORTAL TO CREATE AN ACCOUNT AND START USING VIVOX

From our Dev portal you will be able to:

Create an application to get access keys

Access sample integrations, source code and documentation

Access our SDK library for any platform (PC, Mac, iOS, Android, PlayStation 4, Xbox One, and Nintendo Switch)

Review metrics for your applications

Vivox’s multi-platform service includes the following features:

3D positional chat: players hear voice differently based on their relative position to other speaking players, creating a highly-realistic audio experience.

Team chat: players in the same channel can hear each other independently of their relative position.

Multi-channel: players can easily switch from one channel to another, or even be in many at the same time.

Unlimited channel size: put as many players as you like into a conversation.

Scalable: Vivox will scale on-demand to ensure consistent and reliable access to voice.

Player voice control: players can easily modify volume, mute other players, ban / kick, etc.

24/7 monitoring: Vivox monitors their service 24/7 to ensure stability and players can have access to real time data about their voice service through the Developer Portal.

No NAT issues: due to the server based nature of Vivox’s service, there are no NAT issues.

Multi-platform: available on all the major platforms.

Cross-platform: communications between platforms are also possible.

Text chat features:

Multi-channel: one player can easily switch from one channel to another of even be in multiple ones at the same time.

Virtually no channel size limit: Channels can be as big or small as needed.

Scalable: Vivox will quickly scale as much as needed to make sure that all your players have access to voice.

Whisper / direct message: players can send text messages directly to other players.

アセットの説明(日本語に翻訳)

150以上のゲーム統合と1億2000万人の月間アクティブユーザーを抱えるVivoxは、ビデオゲーム業界のコミュニケーションのリーダーです。
VivoxのマネージドホストソリューションとVivox Unityエンジンプラグインにより、プレイヤーへの通信が簡単になります。サーバーの設定と保​​守、不安定性の問題、スケーリングなどについて心配する必要はありません。Vivoxは、プレイヤーに優れたコミュニケーションエクスペリエンスを保証し、ゲームの他の側面に集中できるようにします。
最大5,000人の同時ユーザーのピーク時は無料。
アカウントを作成してVIVOXの使用を開始するには、開発ポータルにアクセスしてください
デベロッパーポータルから次のことができるようになります。

アクセスキーを取得するアプリケーションを作成します

サンプル統合、ソースコード、ドキュメントにアクセス

任意のプラットフォーム(PC、Mac、iOS、Android、PlayStation 4、Xbox One、およびNintendo Switch)のSDKライブラリにアクセスします

アプリケーションのメトリックを確認します
Vivoxのマルチプラットフォームサービスには、次の機能が含まれています。

3Dポジショニングチャット:プレイヤーは、他の話しているプレイヤーとの相対的な位置に基づいて音声が異なって聞こえ、非常にリアルなオーディオエクスペリエンスを作成します。

チームチャット:同じチャンネルのプレイヤーは、相対的な位置に関係なくお互いに聞くことができます。

マルチチャンネル:プレイヤーは、あるチャンネルから別のチャンネルに簡単に切り替えることができます。同時に多くのチャンネルに参加することもできます。

無制限のチャンネルサイズ:会話に好きなだけプレーヤーを入れます。

スケーラブル:Vivoxは、音声への一貫した信頼できるアクセスを確保するために、オンデマンドでスケーリングします。

プレーヤーの音声コントロール:プレーヤーは、音量の変更、他のプレーヤーのミュート、禁止/キックなどを簡単に行うことができます。

24時間365日の監視:Vivoxはサービスを24時間365日監視して安定性を確保し、プレーヤーは開発者ポータルから音声サービスに関するリアルタイムデータにアクセスできます。

NATの問題なし:サーバーベースのVivoxサービスの性質により、NATの問題はありません。

マルチプラットフォーム:すべての主要プラットフォームで利用可能。

クロスプラットフォーム:プラットフォーム間の通信も可能です。
テキストチャット機能:

マルチチャンネル:1人のプレーヤーは、あるチャンネルから別のチャンネルに簡単に切り替えることができます。同時に複数のチャンネルに参加することもできます。

実質的にチャンネルサイズの制限なし:チャンネルは必要に応じて大きくも小さくもできます。

スケーラブル:すべてのプレーヤーが音声にアクセスできるようにするために、Vivoxは必要に応じて迅速にスケーリングします。

ささやき/ダイレクトメッセージ:プレーヤーはテキストメッセージを他のプレーヤーに直接送信できます。

Bose AR SDK for Unity | Unity用のBose AR SDK

Bose AR SDK for Unity | Unity用のBose AR SDK

$無料

アセットの説明

Bose AR enables developers and creators to take a sound-first approach to augmented reality. Through innovative use of head-worn sensors and spatial audio, you can create new experiences for millions of Bose AR-enabled wearables including Bose QuietComfort 35 II headphones, Bose Noise Cancelling Headphones 700, and Bose Frames.

Learn more about Bose AR

The Bose AR SDK for Unity contains everything you need to build a Unity application for that will search for, connect to, and pull sensor and gesture data from any Bose AR device.
The provided package includes:

• The Bose AR SDK for Unity and native binaries for iOS and Android.

• Prefabs and Components that enable drag-and-drop development to hit the ground running.

• Example content that can be built to device to view demos showcasing best practices and practical usage of the API.

Stream data from multiple sensors

Easily obtain acceleration, angular velocity, or orientation from any Bose AR device to determine moment-to-moment movement and orientation.

Device-agnostic gesture detection

Multiple gestures detected across all Bose AR products to ensure a consistent experience for all users.

Several ways to iterate
Develop with our SDK with a virtual device, emulation with the Unity Remote app, over USB in the Editor (macOS and Windows) and on-device!

Get started quickly…
Several components included that enable quick, code-free integration.

…and then take control

A robust API that enables full control over device configuration and data and safely operates in tandem with the Unity object lifecycle.

Fully documented

Comprehensive documentation included that provides overviews of major features as well as detailed information and best practices for working with streaming sensor data.

Runtime debugging

Drop in our Debug Panel prefab to instantaneously observe and override current device configuration and data at any point during gameplay.

Included demo App/Scenes

Demo apps showcasing the many features and capabilities of the SDK can be built right from the editor without interfering with your current build settings.

Supported Platforms

Editor: macOS and Windows (2017.4+)

Runtime: Android (5.1+) and iOS (11.4+)

Getting Started

• Bose AR for Unity Quickstart

• Device Discovery & Connection

• Application Intent Validation

• Device Configuration

• Data Providers

• Managing Sensors & Their Data

• Display Connected Device Runtime

• Debugging SDK Runtime

• Editor Preferences

• Troubleshooting

• Upgrading To New Versions of the SDK

Additional Resources

Introduction | Design Principles | Documentation | Release Notes | Support | Forums

RPG Fantasy | RPGファンタジー

RPG Fantasy | RPGファンタジー

$無料

アセットの説明

This package includes icons specifically for your fantasy genre game. A good choice for RPGs and MOBAs game. This package includes the following (graphic objects only):

– Each (skill, icon, button and avatar) is 256×256 pixels size (PNG);

– 80 unique skills in total in backgrounds black;

– 80 unique skills in total in backgrounds transparency;

– 132 buttons (collection 1 and collection 2) and 05 models;

– 04 unique avatars;

– 507 icons exclusives (miscellaneous);

– Set of hand drawn icons and vectors (skill and miscellaneous). All icons are of a high quality.

Scenes examples: “Combine buttons” and “04 animations for buttons and icons”.

More??? Visit:
Composer UI

If you like this pack – feel free to rate it. 🙂

SWG2 – Visual Solutions

アセットの説明(日本語に翻訳)

このパッケージには、ファンタジーのジャンルゲーム専用のアイコンが含まれています。 RPGおよびMOBAゲームに適しています。このパッケージには、次のものが含まれます(グラフィックオブジェクトのみ):

-各(スキル、アイコン、ボタン、アバター)は256×256ピクセルサイズ(PNG)です。

-背景が黒で合計80のユニークなスキル。

-背景の透明性に関する合計80のユニークなスキル。

-132個のボタン(コレクション1およびコレクション2)および05モデル。

-04個のユニークなアバター。

-507アイコン限定(その他);

-手描きのアイコンとベクターのセット(スキルとその他)。すべてのアイコンは高品質です。

シーンの例:「ボタンの結合」および「ボタンとアイコンの04アニメーション」。

その他???アクセス:
Composer UI

このパックが気に入ったら、お気軽に評価してください。 🙂

SWG2-ビジュアルソリューション

UnityJapanOffice | UnityJapanOffice

UnityJapanOffice | UnityJapanOffice

$無料

アセットの説明

We created a photo-realistic demo using the latest technologies to show the highest digital contents to Japanese AEC industry.

The stage is Unity Technologies Japan office which is located at Ginza.

You can walk through the office and change some parameters at realtime.

This project was built with “Unity 2019.2.4f1″+”HDRP 6.9.0-preview.”

Although the number of polygons was reduced, the material is very rich and requires a high spec PC.

So we recommend the PC that has GTX 1070 or better graphics card.

The technical details of this content creation can be found here (In Japanese).

アセットの説明(日本語に翻訳)

最新のデジタルコンテンツを日本のAEC業界に紹介するために、最新の技術を使用して写真のようにリアルなデモを作成しました。

ステージは銀座にあるユニティテクノロジーズジャパンオフィスです。

オフィスを歩き回り、いくつかのパラメータをリアルタイムで変更できます。

このプロジェクトは、「Unity 2019.2.4f1」+「HDRP 6.9.0-preview」で構築されました。

ポリゴンの数は減りましたが、素材は非常に豊富で、高スペックのPCが必要です。

そのため、GTX 1070以上のグラフィックカードを搭載したPCをお勧めします。

このコンテンツ作成の技術的な詳細は、こちら(日本語)にあります。

Skeleton King – Proto Shader (Preview) | スケルトンキング-プロトシェーダー(プレビュー)

Skeleton King – Proto Shader (Preview) | スケルトンキング-プロトシェーダー(プレビュー)

$無料

アセットの説明

A low-poly animated skeleton king, the best part is he’s free!

What’s the catch you ask? We need some help with testing out a new shader with the LWRP. It’s still work in progress so please send issues and suggestions to support@bitgem3d.com.

Don’t forget to share your fiendish colour creations with us on twitter @bitgem3d #protoshader

 

 

アセットの説明(日本語に翻訳)

ローポリアニメーション化されたスケルトンキング、最高の部分は無料です!

あなたが尋ねるキャッチは何ですか? LWRPを使用して新しいシェーダーをテストするには、いくつかの助けが必要です。まだ進行中のため、問題や提案をsupport@bitgem3d.comに送信してください。

ツイッター @ bitgem3d #protoshaderで悪魔のような色の作品を私たちと共有することを忘れないでください

 

 

Simple Checkpoint | シンプルなチェックポイント

Simple Checkpoint | シンプルなチェックポイント

$4.99

アセットの説明

Simple Checkpoint makes it easy to do temporally checkpoints in your game, saving the state of the objects and restoring or destroying it on demand.

Features:

– Allow multiple checkpoints in the same scene.
– Set the player position at the last checkpoint.
– The collected objects are destroyed when the scene is starting if a checkpoint is reached.
– Allow setting unique names for game objects that are using checkpoint instance script.

Visit us: www.cooldhands.com

アセットの説明(日本語に翻訳)

Simple Checkpointを使用すると、ゲーム内で一時的にチェックポイントを実行し、オブジェクトの状態を保存し、必要に応じてオブジェクトを復元または破棄できます。

機能:

-同じシーンで複数のチェックポイントを許可します。
-最後のチェックポイントでプレーヤーの位置を設定します。
-収集されたオブジェクトは、チェックポイントに到達するとシーンが開始されるときに破棄されます。
-チェックポイントインスタンススクリプトを使用しているゲームオブジェクトに一意の名前を設定できるようにします。

訪問: www.cooldhands.com

Simple mobile game for memory development | メモリ開発のためのシンプルなモバイルゲーム

Simple mobile game for memory development | メモリ開発のためのシンプルなモバイルゲーム

$4.99

アセットの説明

This is a simple mobile game for memory development. This game is adapted for mobile phone screen in portrait orientation.

Game Memory balls improves memory and a good mood.

Goal of the game:

Goal of the game to open all the balls on the screen. When you open all balls, then you go to the next level. And so to the 11 level.

How to play:

Click on the first ball, when it will turn, remember the subject that appears. Click on the second ball, if subjects on the balls are the same, balls will remain open. If subjects are not the same, balls will be closed.

An example of this game can be viewed at: https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh4rj79

アセットの説明(日本語に翻訳)

これは、メモリ開発用のシンプルなモバイルゲームです。このゲームは、縦向きの携帯電話画面に適合しています。

ゲームメモリボールは、メモリと気分を向上させます。

ゲームの目標:

画面上のすべてのボールを開くゲームの目標。すべてのボールを開くと、次のレベルに進みます。そして11レベルに。

遊び方:

最初のボールをクリックします。ボールが回転したら、表示される主題を思い出してください。 2番目のボールをクリックします。ボールの被写体が同じ場合、ボールは開いたままになります。対象が同じでない場合、ボールは閉じられます。

このゲームの例は、https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh4rj79で見ることができます。

Punch & Fighting Sounds Pro | パンチ&ファイティングサウンドプロ

Punch & Fighting Sounds Pro | パンチ&ファイティングサウンドプロ

$4.99

アセットの説明

-> LISTEN HERE <-

-> View The Complete File List <-

Everything your next game will need when it comes to fighting sounds!

This pack is the only fighting sound pack that covers everything your next game will need when it comes to fight sounds. From realistic punches, kicks and slaps to game/cartoon punches, magical punches and even body fall sounds!

The Pack Includes:

– Realistic Punches

– Game/Cartoon Punches

– Special/Magical Punches (Fire, Earth, Water, Frost, Laser, Shadow)

– Arm Swings

– Kicks

– Slaps

– Blocking Sounds

– Body Fall Sounds

アセットの説明(日本語に翻訳)

-&gt; ここで聴く&lt;-

-&gt; 完全なファイルリストを表示&lt;-

&nbsp;

サウンドとの戦いに関しては、次のゲームに必要なものすべて!

&nbsp;

このパックは、次のゲームでサウンドと戦う際に必要なすべてをカバーする唯一のファイティングサウンドパックです。リアルなパンチ、キック、スラップからゲーム/漫画のパンチ、魔法のパンチ、さらには体の落下音まで!

&nbsp;

パックに含まれるもの:

-リアルなパンチ

-ゲーム/漫画のパンチ

-特殊/魔法のパンチ(火、土、水、霜、レーザー、影)

-アームスイング

-キック

-スラップ

-サウンドのブロック

-体の落下音

2D Pixel Guns & Shooting Animations | 2Dピクセルガンとシューティングアニメーション

2D Pixel Guns & Shooting Animations | 2Dピクセルガンとシューティングアニメーション

$4.99

アセットの説明

▶ Pixel Guns

● Normal Guns
● Fire elemental guns
● Ice elemental guns
● Poison elemental guns

▶ Perfect Shooting Animations
● shooting animatons

gs
This asset is containing only animation sprites. These animations should cover most of the gun shooting motion and movements. You can also review most of the animations in the video below to see how the animations looks like before purchasing this asset. If you have any question please contact me at: yldh921216@gmail.com
▶ 4.99$

アセットの説明(日本語に翻訳)

▶ピクセルガン

●通常の銃
●エレメンタルガンを発射する
●アイスエレメンタルガン
●ポイズンエレメンタルガン

▶完璧なシューティングアニメーション
●アニメーションの撮影

gs
このアセットにはアニメーションスプライトのみが含まれています。これらのアニメーションは、銃撃の動きと動きのほとんどをカバーするはずです。このアセットを購入する前に、下のビデオのほとんどのアニメーションを確認して、アニメーションがどのように見えるかを確認することもできます。ご質問がある場合は、yldh921216 @ gmail.comまでご連絡ください。
▶4.99 $

Gothicvania Items Pack 1 | ゴシックバニアアイテムパック1

Gothicvania Items Pack 1 | ゴシックバニアアイテムパック1

$4.99

アセットの説明

A collection of 41 different items made of Crisp Pixel Art Sprites. Organized in 8 different categories with 5 items in each one:

– Swords
– Books
– Potions
– Food
– Accessories
– Keys
– Staves
– Scrolls/Maps

The size of the individual sprites are between 16 x 20 to 24 x 50 pixels width / height. Individual files are in transparent png format.

アセットの説明(日本語に翻訳)

クリスプピクセルアートスプライトで作られた41種類のアイテムのコレクション。 8つの異なるカテゴリで構成され、各カテゴリに5つのアイテムがあります:

-剣
-書籍
-ポーション
-食べ物
-アクセサリー
-キー
-譜表
-スクロール/マップ

個々のスプライトのサイズは、幅16 x 20〜24 x 50ピクセルです。個々のファイルは透過png形式です。

S4 Thief | S4シーフ

S4 Thief | S4シーフ

$5

アセットの説明

Bipe is set up

Humanoid : no
Legacy : yes
Generic : yes

Legacy 41/ generic 41 animations
3582 tris, 1995 verts
1024*1024 x13 texture color map

[My blog]
[Web player]
[Youtube]

v 3.02
Add folder=Detach fbx .

アセットの説明(日本語に翻訳)

Bipeがセットアップされました

ヒューマノイド:no
レガシー:はい
ジェネリック:はい

レガシー41 /ジェネリック41アニメーション
3582トリス、1995頂点
1024 * 1024 x13テクスチャカラーマップ

[私のブログ]
[ウェブプレーヤー]
[Youtube]

v 3.02
folder = Detach fbxを追加します。

Tropical Music Album – 090919 | トロピカルミュージックアルバム-090919

Tropical Music Album – 090919 | トロピカルミュージックアルバム-090919

$5

アセットの説明

There are 10 tracks with Tropical, Island, Caribbean RPG theme music that suitable for your game, videos, etc.
All tracks Loop Seamlessly
There wont be new track added but there will be fixes/changing in the update.

Tracks List:
1. Ocean Village
2. Seashore At Night
3. Beach Market
4. Fishing Island
5. Tropical Jungle
6. Sea Temple
7. Fishermen Folk
8. Obscured Cavern
9. Crabs Coast
10. Peat Swamp

Total Length 18:51s
Full link : TropicalMusic Youtube
___________________________
You can use my music Commercial & Non-Commercial.
Credit is not a must but If you give me credit I will be appreciated.(GWriterStudio)
Do not resell/claim my music

Any problems, question please contact me.
mail : gwriterstudio@gmail.com

アセットの説明(日本語に翻訳)

あなたのゲーム、ビデオなどに適したトロピカル、アイランド、カリブのRPGテーマ音楽の10曲があります。
すべてのトラックがシームレスにループします
新しいトラックは追加されませんが、アップデートで修正/変更が行われます。

トラックリスト:
1.オーシャンビレッジ
2.夜の海岸
3.ビーチマーケット
4.釣り島
5.トロピカルジャングル
6.シーテンプル
7.漁師民俗
8.隠された洞窟
9.カニ海岸
10.泥炭湿地

全長18:51s
完全なリンク: TropicalMusic Youtube
___________________________
私の音楽を使用できます商用および非営利
クレジットは必須ではありませんが、クレジットをいただければ幸いです。(GWriterStudio)
音楽を再販/請求しないでください

問題、質問は私に連絡してください。
メール:gwriterstudio@gmail.com

S1 monster2 | S1モンスター2

S1 monster2 | S1モンスター2

$6

アセットの説明

Bipe is set up
Humanoid : no
Legacy : yes
Generic : yes

This model has 11 animations.​

Model is 3268 tris, 1715 verts
One 1024×1024 diffuse texture

One 1024×1024 normal map

[My blog]
[Web player]
v 1.41
Texture image size adjustment .
Unity 4.61 support .

アセットの説明(日本語に翻訳)

Bipeがセットアップされました
ヒューマノイド:no
レガシー:はい
ジェネリック:はい

このモデルには11のアニメーションがあります。

モデルは3268トリス、1715頂点です
1つの1024×1024拡散テクスチャ

1つの1024×1024法線マップ

[私のブログ]
[ウェブプレーヤー]
v 1.41
テクスチャ画像のサイズ調整。
Unity 4.61サポート。

Human Towers Pack | ヒューマンタワーズパック

Human Towers Pack | ヒューマンタワーズパック

$6.49

アセットの説明

50% off for a limited time!
Original price is 12.99. Sale period is 10 days.

Important notice. If you buy this pack – you will have discount on the same sum for MEGA Pack

Human towers pack contains 12 human towers, castle and portal for a tower defence game

UPDATE 1.2
– We decided to add castle and portal to this pack
– Bullets and hits have their own prefabs. Improved scripts

UPDATE 1.1
– Added hit FX
– Added post processing
– Totally changed Poison towers bullet FX

Package Contains:
– 3 Upgrades of cannon tower
– 3 Upgrades of crossbow tower
– 3 Upgrades of fire tower
– 3 Upgrades of poison tower
– Castle with openable gates
– Portal
– Scripts for testing towers shooting
– Goblin with run animation

Like it? You also can be interested in…
MEGA Towers Pack

Join us in social network
Discord – Instagram – Facebook

Thanks for watching!

アセットの説明(日本語に翻訳)

期間限定で50%オフ!
元の価格は12.99です。販売期間は10日間です。

重要なお知らせ。このパックを購入すると、MEGAパックと同じ金額が割引になります

ヒューマンタワーズパックには、12のヒューマンタワー、城、タワーディフェンスゲームのポータルが含まれています

アップデート1.2
-このパックに城とポータルを追加することにしました
-箇条書きとヒットには独自のプレハブがあります。改善されたスクリプト

アップデート1.1
-ヒットFX
を追加
-後処理を追加
-毒タワーの弾丸FX
を完全に変更
パッケージに含まれるもの:
-キャノンタワーの3つのアップグレード
-クロスボウタワーの3つのアップグレード
-火災タワーの3つのアップグレード
-3つの毒物塔のアップグレード
-開閉可能な門のある城
-ポータル
-タワーの射撃をテストするためのスクリプト
-アニメーションを実行するゴブリン

好きですかまた、興味があるかもしれません…
メガタワーパック

ソーシャルネットワークにご参加ください
Discord – Instagram – Facebook

見てくれてありがとう!

Bass Music Vol.10 (Video Game Music) | ベースミュージックVol.10(ビデオゲームミュージック)

Bass Music Vol.10 (Video Game Music) | ベースミュージックVol.10(ビデオゲームミュージック)

$6.99

アセットの説明

WAV Maniacs present Bass Music Vol.10 – Audio Asset by Seldome. Bass Music contain royalty free 6 full mixed tracks and loop parts.

• WMBM10_Stupido (87 D# min) -10.8 LUFS
• WMBM10_Sweep (98 E min) -12.5 LUFS
• WMBM10_Synthfair (150 F min) -14.2 LUFS
• WMBM10_Time (98 A# min) -12.9 LUFS
• WMBM10_TopPlace (125 G min) -12.5 LUFS
• WMBM10_Trum (110 F# min) -13.0 LUFS

• Stereo WAV Files
• 16-bit / 44.100 kHz
• Number of Audio Tracks: 46
• Does music loop: Yes
• Separated by stems: No
• Minutes of audio provided: 20 min 52 sec
• Works on all platforms

アセットの説明(日本語に翻訳)

WAVマニアックスは、ベースミュージックVol.10-Seldomeによるオーディオアセットを紹介します。ベースミュージックには、ロイヤリティフリーの6つのフルミックストラックとループパートが含まれています。

&nbsp;

&bull; WMBM10_Stupido(87 D#分)-10.8 LUFS
&bull; WMBM10_Sweep(98 E min)-12.5 LUFS
&bull; WMBM10_Synthfair(150 F min)-14.2 LUFS
&bull; WMBM10_Time(98 A#分)-12.9 LUFS
&bull; WMBM10_TopPlace(125 G分)-12.5 LUFS
&bull; WMBM10_Trum(110 F#分)-13.0 LUFS

&nbsp;

&bull;ステレオWAVファイル
&bull; 16ビット/ 44.100 kHz
&bull;オーディオトラック数:46
&bull;音楽ループ:はい
&bull;ステムで区切られた:いいえ
&bull;音声の提供時間:20分52秒
&bull;すべてのプラットフォームで動作します

Urban: Cops Pack | 都市:警官パック

Urban: Cops Pack | 都市:警官パック

$7.99

アセットの説明

Save money with this pack of police characters: male / female cops, detective and SWAT.

🔸 6 models: 4000 to 9000 tris.
🔸 Textures: diffuse, bump and specular.
🔸 Rigged, Mixamo ready, no animations.

📧 Send any suggestion or question to: zuhianteiyu@protonmail.com

アセットの説明(日本語に翻訳)

この警察キャラクターのパックでお金を節約しましょう:男性/女性警官、探偵、SWAT。

&#x1F538; 6モデル:4000〜9000トライ。
&#x1F538; テクスチャ:拡散、バンプ、鏡面反射。
&#x1F538; リグ、Mixamo対応、アニメーションなし。

&#x1F4E7;提案や質問はzuhianteiyu@protonmail.comに送ってください。

Saber Tiger | セイバータイガー

Saber Tiger | セイバータイガー

$7.99

アセットの説明

Take a look at our animated monsters. They are perfect for you game.

-3348Triangles

-512 Diffuse

Idle/Attack/Hit/Skill//Run/Death(Total 11) Animations

This assets is prefect for rts/rpg/moba games.

Have Fun with our assets!

アセットの説明(日本語に翻訳)

アニメーション化されたモンスターをご覧ください。彼らはあなたのゲームに最適です。

-3348三角形

-512拡散

アイドル/攻撃/ヒット/スキル//実行/死(合計11)アニメーション

このアセットは、rts / rpg / mobaゲームに最適です。

私たちの資産を楽しんでください!

S1 Rag Doll | S1ラグドール

S1 Rag Doll | S1ラグドール

$8

アセットの説明

Bipe is set up

Humanoid : No
Legacy : Yes
generic : Yes

Rag doll

12 animations / 1362 tris/ 817 verts
1024*1024 colormap 1texture

Rabbit doll

12 animations/1702 tris / 904 verts
1024*1024 1 skin texture / 512*512 1 weapon texutre colormap.
[My blog]

v 3.0
Texture renewal.

アセットの説明(日本語に翻訳)

Bipeがセットアップされました

ヒューマノイド:いいえ
レガシー:はい
ジェネリック:はい

ラグドール

12アニメーション/ 1362トリス/ 817頂点
1024 * 1024カラーマップ1テクスチャ

うさぎ人形

12アニメーション/ 1702トリス/ 904頂点
1024 * 1024スキンテクスチャ1つ/ 512 * 512武器texutreカラーマップ1つ。
[私のブログ]

v 3.0
テクスチャの更新。

Line Fit Draw In Template | テンプレートに線を描く

Line Fit Draw In Template | テンプレートに線を描く

$10

アセットの説明

Line Fit Draw In is a complete mobile game template.

With this simple to setup starter kit, all you need to do is create your own shapes. Our custom outline editor lets you easily create outlines. Most of graphics provided but you can always bring in your own artwork

Features:
* Custom shape outline editor
* Easy to use world / levels editor
* Level progress persistence (save / load)
* Automatic UI setup (no need to hard-code anything)
* Mobile ready and tested!
* Documentation

Template includes:
* Game scripts / editor scripts
* Basic UI sprites (atlas)
* 50+ Sprites
* Pre-made shapes (Scriptable Objects)
* Pre-made worlds (Level groups)

* Other textures

! Package does not include any audio / sounds

Suggestions appreciated!
Have any questions? Contact me

Created in Unity 2018.3.2f1

アセットの説明(日本語に翻訳)

Line Fit Draw In は、完全なモバイルゲームテンプレートです。

セットアップが簡単なこのスターターキットを使用すると、独自のシェイプを作成するだけで済みます。カスタムアウトラインエディタを使用すると、アウトラインを簡単に作成できます。ほとんどのグラフィックが提供されますが、自分のアートワークをいつでも持ち込めます

機能:
*カスタムシェイプ outline エディター
*使いやすい world / levels エディター
*レベル進捗の持続性(保存/読み込み
*自動UIセットアップ(何もハードコードする必要はありません)
*モバイル対応およびテスト済み!
*ドキュメント

テンプレートに含まれるもの:
*ゲームスクリプト/エディタースクリプト
*基本UIスプライト(アトラス)
* 50以上のスプライト
*事前に作成された形状(スクリプト可能なオブジェクト)
*既成の世界(レベルグループ)

*その他のテクスチャ

!パッケージには音声/音声は含まれません

提案に感謝します!
何か質問がある? 連絡する

Unity 2018.3.2f1で作成

2D Civilian Ships Collection III | 2D民間船コレクションIII

2D Civilian Ships Collection III | 2D民間船コレクションIII

$10

アセットの説明

This pack contains 2D spaceships. They can be used in a space game. The ships are combined on a texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. Each ship is also available on a separate layer in the PSD sourcefiles.

Check out the 2D spaceships free trial pack available on my publisher account.

The ships are available on my publisher account as 3D models too.

– 3 civilian ships + 1 resource harvester
– Textures for top down view and side view
– 6 different texture sets
– All PSD sourcefiles are included
– Ready to use prefabs of all models are included
– Texture size is 4096 (ship texture atlas)
– Some ships/parts may need to be rescaled depending on the scale your game uses
– Sorting layer setup is described in the included readme file

アセットの説明(日本語に翻訳)

このパックには2D宇宙船が含まれています。宇宙ゲームで使用できます。船はテクスチャアトラス上で結合され、武器とミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。各船は、PSDソースファイルの個別のレイヤーでも利用できます。

パブリッシャーアカウントで利用可能な2D宇宙船の無料試用パックをご覧ください。

発送は、私のパブリッシャーアカウントでも3Dモデルとして入手できます。

-3個の民間船+ 1個のリソースハーベスター
-トップダウンビューとサイドビューのテクスチャ
-6種類のテクスチャセット
-すべてのPSDソースファイルが含まれています
-すべてのモデルのプレハブをすぐに使用できます
-テクスチャサイズは4096(船のテクスチャアトラス)
-ゲームで使用する規模に応じて、一部の船/部品のサイズを変更する必要がある場合があります
-ソートレイヤーのセットアップについては、付属のreadmeファイルに記載されています

S2 Hero Female Knight | S2ヒーロー女性騎士

S2 Hero Female Knight | S2ヒーロー女性騎士

$10

アセットの説明

Humanoid : No
Legacy : Yes
generic : Yes

Bipe is set up
This model includes 37 animations.
1565 poly / 2913 tris / 1625 verts

1024*1024 x 5 color map

[My blog]
[Web player]

v 1.11
Texture image size adjustment .
Simple morpher animation
v 1.2
Jump animation corrected.
animation add = skill1.2.2-1.3.

アセットの説明(日本語に翻訳)

ヒューマノイド:いいえ
レガシー:はい
ジェネリック:はい

Bipeがセットアップされました
このモデルには37のアニメーションが含まれます。
1565ポリ/ 2913トリス/ 1625頂点

1024 * 1024 x 5カラーマップ

[私のブログ]
[ウェブプレーヤー]

v 1.11
テクスチャ画像のサイズ調整。
シンプルなモーファーアニメーション
v 1.2
ジャンプアニメーションが修正されました。
アニメーションの追加= skill1.2.2-1.3。

S2 Hero Fighter | S2ヒーローファイター

S2 Hero Fighter | S2ヒーローファイター

$10

アセットの説明

Humanoid : No
Legacy : Yes
generic : Yes

Bipe is set up
This model includes 37 animations.
1368 poly / 2466 tris / 1403 verts

1024*1024 x 4 color map

[My blog]
[Web player]

v 1.21
Request: skill 3 split = skill 3-1.2.3.

アセットの説明(日本語に翻訳)

ヒューマノイド:いいえ
レガシー:はい
ジェネリック:はい

Bipeがセットアップされました
このモデルには37のアニメーションが含まれます。
1368ポリ/ 2466トリス/ 1403頂点

1024 * 1024 x 4カラーマップ

[私のブログ]
[ウェブプレーヤー]

v 1.21
リクエスト:スキル3スプリット=スキル3-1.2.3。

S2 Hero Archer | S2ヒーローアーチャー

S2 Hero Archer | S2ヒーローアーチャー

$10

アセットの説明

Humanoid : No
Legacy : Yes
generic : Yes

Bipe is set up
This model includes 32 animations.
1689 poly / 3128 tris / 1705 verts

1024*1024 x 3 color map

[My blog]
[Web player]

v 1.11
Texture image size adjustment .
Simple morpher animation
v 1.2
add animations = Skill 1.2.3.

アセットの説明(日本語に翻訳)

ヒューマノイド:いいえ
レガシー:はい
ジェネリック:はい

Bipeがセットアップされました
このモデルには32のアニメーションが含まれます。
1689ポリ/ 3128トリス/ 1705頂点

1024 * 1024 x 3カラーマップ

[私のブログ]
[ウェブプレーヤー]

v 1.11
テクスチャ画像のサイズ調整。
シンプルなモーファーアニメーション
v 1.2
アニメーションの追加=スキル1.2.3。

Word Detection | 単語検出

Word Detection | 単語検出

$10

アセットの説明

Assign verbal commands to your gameplay for all the Unity target platforms. Control your game characters just by talking. Word Detection works independent from a network connection. Add new verbal commands at runtime. Word detection can be used to control Mechanim animations, media clips, and to override the Character Controller input.

Try the [online demos]. Many examples for various uses are included in the package.

[Video Playlist]
[Character Controller]
[Media Clips]
[Talking Head]
[Mechanim]

[Documentation] is also available online.

アセットの説明(日本語に翻訳)

すべてのUnityターゲットプラットフォームのゲームプレイに口頭のコマンドを割り当てます。話すだけでゲームのキャラクターを操作できます。ワード検出は、ネットワーク接続から独立して機能します。実行時に新しい言語コマンドを追加します。単語検出を使用して、メカニックアニメーション、メディアクリップを制御し、キャラクターコントローラーの入力をオーバーライドできます。

[オンラインデモ] を試してください。さまざまな用途の多くの例がパッケージに含まれています。

[ビデオプレイリスト]
[キャラクターコントローラー]
[メディアクリップ]
[トーキングヘッド]
[メカニズム]

[ドキュメント] もオンラインで入手できます。

2D Mars Space Station | 2D火星宇宙ステーション

2D Mars Space Station | 2D火星宇宙ステーション

$15

アセットの説明

This pack contains 2D space station parts. They can be used in a space game. The station parts are combined on a texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. Each sprite is also available on a separate layer in the PSD sourcefiles.

Check out the 2D spaceships free trial pack available on my publisher account.

The station is available on my publisher account as 3D models too.

– 2 example stations
– 20 modular station parts
– Textures for top down view and side view
– Modular weapons
– Torpedoes + missiles
– 6 different texture sets
– All PSD sourcefiles are included
– Ready to use prefabs of all models are included
– Texture sizes are 4096 (station texture atlas), 1024 (weapons) and 512 (missiles)
– Some station parts may need to be rescaled depending on the scale your game uses
– Sorting layer setup is described in the included readme file

アセットの説明(日本語に翻訳)

このパックには、2D宇宙ステーションの部品が含まれています。宇宙ゲームで使用できます。ステーションパーツはテクスチャアトラス上で結合され、武器とミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。各スプライトは、PSDソースファイルの個別のレイヤーでも使用できます。

パブリッシャーアカウントで利用可能な2D宇宙船の無料試用パックをご覧ください。

ステーションは3Dモデルとして私の出版社アカウントでも利用可能です。

-2つのステーション例
-20のモジュラーステーションパーツ
-トップダウンビューとサイドビューのテクスチャ
-モジュラー武器
-魚雷+ミサイル
-6種類のテクスチャセット
-すべてのPSDソースファイルが含まれています
-すべてのモデルのプレハブをすぐに使用できます
-テクスチャサイズは4096(ステーションテクスチャアトラス)、1024(武器)、512(ミサイル)
-ゲームで使用するスケールに応じて、ステーションパーツの一部を再スケールする必要がある場合があります
-ソートレイヤーのセットアップについては、付属のreadmeファイルに記載されています

S3 Wanderer Gun and Sword | S3放浪者の銃と剣

S3 Wanderer Gun and Sword | S3放浪者の銃と剣

$15

アセットの説明

Dual style Wanderer

Humanoid : No
Legacy : Yes
generic : Yes
simple morph animation
Bipe is set up
This model includes 29 animations.
Gun
424 poly / 848 tris / 430 verts
Sword
88 poly / 168 tris / 86 verts
total
6028 poly / 11910 tris / 6307 verts
1024*1024 x 8 color map
512*512 x 3 color map

アセットの説明(日本語に翻訳)

デュアルスタイルの放浪者

ヒューマノイド:いいえ
レガシー:はい
ジェネリック:はい
単純なモーフアニメーション
Bipeがセットアップされました
このモデルには29のアニメーションが含まれます。

424ポリ/ 848トリス/ 430頂点

88ポリ/ 168トリス/ 86頂点
合計
6028ポリ/ 11910トリス/ 6307頂点
1024 * 1024 x 8カラーマップ
512 * 512 x 3カラーマップ

S1 Chaos Monster | S1カオスモンスター

S1 Chaos Monster | S1カオスモンスター

$15

アセットの説明

This model is a grotesque monster, great as an enemy for any intense action game. Includes 12 animations and 5 different diffuse textures.

Model is 7468 tris, 3786 verts

Five 2048×2048 diffuse texture
One 2048×2048 normal map
One 2048×2048 specular map

[My blog]

v 1.41
Texture image size adjustment .
Unity 4.61 support .

アセットの説明(日本語に翻訳)

このモデルはグロテスクなモンスターで、激しいアクションゲームの敵として最適です。 12のアニメーションと5つの異なる拡散テクスチャが含まれています。

モデルは7468トリス、3786頂点

5つの2048×2048拡散テクスチャ
1つの2048×2048法線マップ
1つの2048×2048鏡面反射マップ

[私のブログ]

v 1.41
テクスチャ画像のサイズ調整。
Unity 4.61サポート。

Cobra Snake Pack PBR | コブラスネークパックPBR

Cobra Snake Pack PBR | コブラスネークパックPBR

$19.99

アセットの説明

Unity Forum Link

More Information
————————————————–
Cobra Snake Pack PBR is set to be a human sized snake, with killer attack and “spit” animations. This snake slithers on the ground and in the “alert” mode. Comes with multiple texture sets and the Substance Painter source files so you can customize it for yourself.

CUSTOMIZE TEXTURES

Customize your textures using the included Substance Painter source files. Change out materials, or make other modifications like adding dirt, or shifting colors, in minutes. Export the finished product in HDRP and non-HDRP maps, ready be used in Unity. Make the textures look they way you want them for your project.

MESH MORPHING

Exposed Blend Shapes allow for massive mesh morphing and customization. You can save settings in prefabs or script the shapes for in-game customization or randomization of your characters. Now you can spawn completely random enemies that all look different from each other.

CUSTOM RE-MIXABLE MUSIC

(Coming Soon)

Music has been composed specifically for the characters we produce. The tracks are separated into layers and set up for use with the Unity Audio Mixer. Use this to mix your own tracks, and create the perfect sound for your game levels, and export all your mixes with a single click into game-ready .wav files!

A “Composers Mix” is also included if you do not want to mix your own track, and you can easily export the included mixes as well.

SOUND EFFECTS

(Coming Soon)

Many of the animations now feature matching sound effects, along with a simple audio controller script that makes playing them and controlling things like volume, volume by speed etc easy. Nothing brings characters to life like high quality matching audio.

SOURCE FILES

Substance Painter

Whenever possible, Substance Painter project files are included so those who knwo the program can drastically re-texture the models. In some cases, re-textureing may be more difficult due to limitations in Painter or because the original texture was not created in Painter.

Please note: Source Files do not give you license to share or sell the animations or textures you create. If you’re a highly skilled artist and interesetd in sharing or selling your work to the InfinityPBR community as add-on packages, please contact me.

CONCEPT ART

(Coming Soon)

Extra High Resolution images are provided in layered photoshop format for customization. Use these on your Steam page, your manual, your website & other advertising material to bring your game to life before you have gameplay to show.

ANIMATIONS

• Alert Idle

• Alert Idle Break



• Alert to Calm

• Alert Walk

• Attack 1

• Attack 2

• Attack 3

• Calm to Alert

• Death

• Dodge

• Got Hit

• Idle

• Idle Break

• Spit 1

• Spit 2

• Taunt

• Walk

• Walk Backward

PARTICLES

Custom particles (magic spells etc) are included whenever appropriate. The package also includes our entire “Magic Spells & Particles Pack”, so you can create your own magic spells.

PBR

Our models use real PBR values, not half-baked or made up PBR. We start out with real world materials and you can adjust from there. Maps included: Diffuse | Normal | Roughness | Metallic | Height | Ambient Occlusion

LEGACY SHADERS & HDRP

Textures will work with legacy shaders (Unity 5 and beyond), and we now include HDRP versions as well.

POLYCOUNT

We sometimes, but not always, provide multiple LODs from High Poly (good for cinematics) to Low Poly (great for mobile). However, I suggest you use Simplygon or Mantis Online (google it, it’s free) for creating your own LODs that fit your project/platform.

————————————–

Check out more info & all of our models at InfinityPBR.com

————————————–
If you do purchase this package, thank you very much! Please leave a rating and review so others can find out what’s what about it! If you have any problems, requests or anything else, visit me at the forums.

(Link to Work-In-Progress Mega Thread)

アセットの説明(日本語に翻訳)

Unity Forum Link

詳細情報
————————————————–
コブラスネークパックPBRは、人間サイズのヘビに設定されており、キラー攻撃と「スピット」アニメーションを備えています。このヘビは地面と「警戒」モードでくすくす笑います。複数のテクスチャセットとSubstance Painterソースファイルが付属しているため、自分でカスタマイズできます。

テクスチャのカスタマイズ

付属のSubstance Painterソースファイルを使用して、テクスチャをカスタマイズします。数分で材料を交換したり、汚れの追加や色の変更などのその他の変更を行います。完成した製品をHDRPおよび非HDRPマップでエクスポートし、Unityで使用できる状態にします。テクスチャをプロジェクトに合った外観に見せます。

メッシュモーフィング

ブレンドシェイプを公開すると、大規模なメッシュモーフィングとカスタマイズが可能になります。設定をプレハブに保存したり、ゲーム内でのカスタマイズやキャラクターのランダム化のために形状をスクリプト化することができます。これで、まったく異なる敵を完全にランダムに出現させることができます。

カスタムのリミックス可能な音楽

(近日公開)

音楽は、私たちがプロデュースするキャラクター専用に作曲されています。トラックはレイヤーに分割され、Unity Audio Mixerで使用するためにセットアップされます。これを使用して独自のトラックをミックスし、ゲームレベルに最適なサウンドを作成し、シングルクリックですべてのミックスをゲーム対応の.wavファイルにエクスポートします!

「Composers Mix」も含まれています独自のトラックをミキシングしたくない場合、含まれているミックスも簡単にエクスポートできます。

サウンド効果

(近日公開)

アニメーションの多くは、一致するサウンドエフェクトを備えており、シンプルなオーディオコントローラースクリプトを使用して、それらを再生し、音量、音量などの速度を簡単に制御できます。高品質のマッチングオーディオのように、キャラクターに命を吹き込むものは何もありません。

ソースファイル

Substance Painter

可能な場合はいつでも、Substance Painterプロジェクトファイルが含まれているため、プログラムを知っている人は、モデルのテクスチャを大幅に変更できます。場合によっては、Painterの制限のため、またはPainterで元のテクスチャが作成されなかったため、テクスチャの再作成がより困難になる場合があります。

注:ソースファイルは、作成したアニメーションまたはテクスチャを共有または販売するライセンスを与えるものではありません。あなたが非常に熟練したアーティストであり、アドオンパッケージとしてInfinityPBRコミュニティに作品を共有または販売することに興味がある場合は、ご連絡ください。

コンセプトアート

(近日公開)

超高解像度画像は、カスタマイズ用にレイヤー化されたPhotoshop形式で提供されます。これらをSteamページ、マニュアル、ウェブサイト、その他の広告資料で使用して、ゲームプレイを表示する前にゲームに命を吹き込みます。

アニメーション

•アラートアイドル

•アラートアイドルブレーク

•穏やかに警告

•アラートウォーク

•攻撃1

•攻撃2

•攻撃3

•冷静にアラート

•死

•ダッジ

•ヒット

•アイドル

•アイドルブレーク

•スピット1

•スピット2

•挑発

•ウォーク

•後方に歩く

粒子

必要に応じて、カスタムパーティクル(魔法の呪文など)が含まれます。パッケージには「マジックスペル&パーティクルパック」全体が含まれているため、独自のマジックスペルを作成できます。

PBR

私たちのモデルは、中途半端なPBR値ではなく、実際のP​​BR値を使用します。現実世界の素材から始めて、そこから調整できます。含まれるマップ:拡散|ノーマル|粗さ|メタリック|高さ|アンビエントオクルージョン

レガシーシェーダーとHDRP

テクスチャはレガシーシェーダー(Unity 5以降)で動作し、HDRPバージョンも含まれるようになりました。

POLYCOUNT

常にではありませんが、High Poly(映画に適した)からLow Poly(モバイルに適した)まで複数のLODを提供することがあります。ただし、プロジェクト/プラットフォームに合った独自のLODを作成するために、SimplygonまたはMantis Online(Googleで無料です)を使用することをお勧めします。

————————————–

InfinityPBR.com で詳細とすべてのモデルをご覧ください。

————————————–
このパッケージをご購入いただいた場合、ありがとうございました!評価とレビューを残して、他の人がそれについてどうなるかを見つけてください!問題、リクエスト、その他の問題がある場合は、にアクセスしてください

(Work-In-Progress Mega Threadへのリンク)

 

 

2D Frigates Collection III | 2DフリゲートコレクションIII

2D Frigates Collection III | 2DフリゲートコレクションIII

$20

アセットの説明

texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. Each ship is also available on a separate layer in the PSD sourcefiles.

Check out the 2D spaceships free trial pack available on my publisher account.

The ships are available on my publisher account as 3D models too.

– 7 frigates
– Textures for top down view and side view
– Modular weapons
– Torpedoes + missiles
– 6 different texture sets
– All PSD sourcefiles are included
– Ready to use prefabs of all models are included
– Texture sizes are 4096 (ship texture atlas), 1024 (weapons) and 512 (missiles)
– Some ships/parts may need to be rescaled depending on the scale your game uses
– Sorting layer setup is described in the included readme file

アセットの説明(日本語に翻訳)

テクスチャアトラス、武器、ミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。各船は、PSDソースファイルの個別のレイヤーでも利用できます。

パブリッシャーアカウントで利用可能な2D宇宙船の無料試用パックをご覧ください。

発送は、私のパブリッシャーアカウントでも3Dモデルとして入手できます。

-7フリゲート艦
-トップダウンビューとサイドビューのテクスチャ
-モジュラー武器
-魚雷+ミサイル
-6種類のテクスチャセット
-すべてのPSDソースファイルが含まれています
-すべてのモデルのプレハブをすぐに使用できます
-テクスチャサイズは4096(船のテクスチャアトラス)、1024(武器)、512(ミサイル)です
-ゲームで使用する規模に応じて、一部の船/部品のサイズを変更する必要がある場合があります
-ソートレイヤーのセットアップについては、付属のreadmeファイルに記載されています

2D Fighters Collection III | 2DファイターズコレクションIII

2D Fighters Collection III | 2DファイターズコレクションIII

$20

アセットの説明

This pack contains 2D spaceships. They can be used in a space game. The ships are combined on a texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. Each ship is also available on a separate layer in the PSD sourcefiles.

Check out the 2D spaceships free trial pack available on my publisher account.

The ships are available on my publisher account as 3D models too.

– 7 fighters
– Textures for top down view and side view
– Modular weapons
– Torpedoes + missiles
– 6 different texture sets
– All PSD sourcefiles are included
– Ready to use prefabs of all models are included
– Texture sizes are 4096 (ship texture atlas), 1024 (weapons) and 512 (missiles)
– Some ships/parts may need to be rescaled depending on the scale your game uses
– Sorting layer setup is described in the included readme file

アセットの説明(日本語に翻訳)

このパックには2D宇宙船が含まれています。宇宙ゲームで使用できます。船はテクスチャアトラス上で結合され、武器とミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。各船は、PSDソースファイルの個別のレイヤーでも利用できます。

パブリッシャーアカウントで利用可能な2D宇宙船の無料試用パックをご覧ください。

発送は、私のパブリッシャーアカウントでも3Dモデルとして入手できます。

-7人の戦闘機
-トップダウンビューとサイドビューのテクスチャ
-モジュラー武器
-魚雷+ミサイル
-6種類のテクスチャセット
-すべてのPSDソースファイルが含まれています
-すべてのモデルのプレハブをすぐに使用できます
-テクスチャサイズは4096(船のテクスチャアトラス)、1024(武器)、512(ミサイル)です
-ゲームで使用する規模に応じて、一部の船/部品のサイズを変更する必要がある場合があります
-ソートレイヤーのセットアップについては、付属のreadmeファイルに記載されています

2D Cruisers Collection III | 2DクルーザーコレクションIII

2D Cruisers Collection III | 2DクルーザーコレクションIII

$20

アセットの説明

This pack contains 2D spaceships. They can be used in a space game. The ships are combined on a texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. Each ship is also available on a separate layer in the PSD sourcefiles.

Check out the 2D spaceships free trial pack available on my publisher account.

The ships are available on my publisher account as 3D models too.

– 7 cruisers
– Textures for top down view and side view
– Modular weapons
– Torpedoes + missiles
– 6 different texture sets
– All PSD sourcefiles are included
– Ready to use prefabs of all models are included
– Texture sizes are 4096 (ship texture atlas), 1024 (weapons) and 512 (missiles)
– Some ships/parts may need to be rescaled depending on the scale your game uses
– Sorting layer setup is described in the included readme file

アセットの説明(日本語に翻訳)

このパックには2D宇宙船が含まれています。宇宙ゲームで使用できます。船はテクスチャアトラス上で結合され、武器とミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。各船は、PSDソースファイルの個別のレイヤーでも利用できます。

パブリッシャーアカウントで利用可能な2D宇宙船の無料試用パックをご覧ください。

発送は、私のパブリッシャーアカウントでも3Dモデルとして入手できます。

-7隻の巡洋艦
-トップダウンビューとサイドビューのテクスチャ
-モジュラー武器
-魚雷+ミサイル
-6種類のテクスチャセット
-すべてのPSDソースファイルが含まれています
-すべてのモデルのプレハブをすぐに使用できます
-テクスチャサイズは4096(船のテクスチャアトラス)、1024(武器)、512(ミサイル)です
-ゲームで使用する規模に応じて、一部の船/部品のサイズを変更する必要がある場合があります
-ソートレイヤーのセットアップについては、付属のreadmeファイルに記載されています

2D Destroyers Collection III | 2D駆逐艦コレクションIII

2D Destroyers Collection III | 2D駆逐艦コレクションIII

$20

アセットの説明

This pack contains 2D spaceships. They can be used in a space game. The ships are combined on a texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. This pack contains 2D spaceships. They can be used in a space game. The ships are combined on a texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. Each ship is also available on a separate layer in the PSD sourcefiles.

Check out the 2D spaceships free trial pack available on my publisher account.

The ships are available on my publisher account as 3D models too.

– 7 destroyers
– Textures for top down view and side view
– Modular weapons
– Torpedoes + missiles
– 6 different texture sets
– All PSD sourcefiles are included
– Ready to use prefabs of all models are included
– Texture sizes are 4096 (ship texture atlas), 1024 (weapons) and 512 (missiles)
– Some ships/parts may need to be rescaled depending on the scale your game uses
– Sorting layer setup is described in the included readme file

アセットの説明(日本語に翻訳)

このパックには2D宇宙船が含まれています。宇宙ゲームで使用できます。船はテクスチャアトラス上で結合され、武器とミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。このパックには2D宇宙船が含まれています。宇宙ゲームで使用できます。船はテクスチャアトラス上で結合され、武器とミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。各船は、PSDソースファイルの個別のレイヤーでも利用できます。

パブリッシャーアカウントで利用可能な2D宇宙船の無料試用パックをご覧ください。

発送は、私のパブリッシャーアカウントでも3Dモデルとして入手できます。

-7隻の駆逐艦
-トップダウンビューとサイドビューのテクスチャ
-モジュラー武器
-魚雷+ミサイル
-6種類のテクスチャセット
-すべてのPSDソースファイルが含まれています
-すべてのモデルのプレハブをすぐに使用できます
-テクスチャサイズは4096(船のテクスチャアトラス)、1024(武器)、512(ミサイル)です
-ゲームで使用する規模に応じて、一部の船/部品のサイズを変更する必要がある場合があります
-ソートレイヤーのセットアップについては、付属のreadmeファイルに記載されています

2D Capital Ships Collection III | 2DキャピタルシップコレクションIII

2D Capital Ships Collection III | 2DキャピタルシップコレクションIII

$20

アセットの説明

This pack contains 2D spaceships. They can be used in a space game. The ships are combined on a texture atlas, weapons and missiles/torpedoes are on separate textures. Each ship is also available on a separate layer in the PSD sourcefiles.

Check out the 2D spaceships free trial pack available on my publisher account.

The ships are available on my publisher account as 3D models too.

– 7 capital ships
– Textures for top down view and side view
– Modular weapons
– Torpedoes + missiles
– 6 different texture sets
– All PSD sourcefiles are included
– Ready to use prefabs of all models are included
– Texture sizes are 4096 (ship texture atlas), 1024 (weapons) and 512 (missiles)
– Some ships/parts may need to be rescaled depending on the scale your game uses
– Sorting layer setup is described in the included readme file

アセットの説明(日本語に翻訳)

このパックには2D宇宙船が含まれています。宇宙ゲームで使用できます。船はテクスチャアトラス上で結合され、武器とミサイル/魚雷は別々のテクスチャ上にあります。各船は、PSDソースファイルの個別のレイヤーでも利用できます。

パブリッシャーアカウントで利用可能な2D宇宙船の無料試用パックをご覧ください。

発送は、私のパブリッシャーアカウントでも3Dモデルとして入手できます。

-資本船7隻
-トップダウンビューとサイドビューのテクスチャ
-モジュラー武器
-魚雷+ミサイル
-6種類のテクスチャセット
-すべてのPSDソースファイルが含まれています
-すべてのモデルのプレハブをすぐに使用できます
-テクスチャサイズは4096(船のテクスチャアトラス)、1024(武器)、512(ミサイル)です
-ゲームで使用する規模に応じて、一部の船/部品のサイズを変更する必要がある場合があります
-ソートレイヤーのセットアップについては、付属のreadmeファイルに記載されています

PBR Demon Dungeon – Props Package Unity and FBX | PBRデーモンダンジョン-小道具パッケージUnityおよびFBX

PBR Demon Dungeon – Props Package Unity and FBX | PBRデーモンダンジョン-小道具パッケージUnityおよびFBX

$25

アセットの説明

The Props package for Unity and FBX files of our Demon Dungeon PBR environment containing over 17 modular pieces of Stylized PBR, game ready meshes and materials props for stylized dungeon and ancient environment.

The package also includes demo level designed to show all the contents and assets.

The entire package is built with stylized texture direction, so if you are aiming at a certain stylized approach dungeon such as Diablo, World of Warcraft or Torchlight then this is the package for you!

You will get files:

Demon Dungeon Master Package.rar

– Demo level

– 17 stylized PBR unique props assets with many variations.

– 1.5K Tris for average each asset in the package.

– Tris count: depending on assets range from 1k – 4k per asset

– Texture size: range from 2048×2048 to maximum 4096×4096

アセットの説明(日本語に翻訳)

様式化されたダンジョンと古代環境用の17以上のモジュール化されたStylized PBR、ゲーム対応メッシュ、マテリアルプロップを含む、Demon Dungeon PBR環境のUnityおよびFBXファイル用のPropsパッケージ。

このパッケージには、すべてのコンテンツとアセットを表示するように設計されたデモレベルも含まれています。

パッケージ全体が定型化されたテクスチャ方向で構築されているため、Diablo、World of Warcraft、Torchlightなどの特定の定型化されたアプローチダンジョンを目指している場合、これがあなたのためのパッケージです!

ファイルを取得します:

デーモンダンジョンマスターPackage.rar

-デモレベル

-17種類のPBR固有の小道具アセット。多くのバリエーションがあります。

-パッケージ内の各アセットの平均で1.5Kトライ。

-Tris count:アセットに応じて、アセットごとに1k〜4kの範囲

-テクスチャサイズ:2048×2048から最大4096×4096の範囲

Scorpion Character | サソリのキャラクター

Scorpion Character | サソリのキャラクター

$39

アセットの説明

Unity Forum Link

More Information
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Scorpion features 9 ready to use textures, mesh morphing via blend shapes, and some killer animations. The Unreal files are available, as well as the animation rig and Substance Painter source files!

CUSTOMIZE TEXTURES

Customize your textures using the included Substance Painter source files. Change out materials, or make other modifications like adding dirt, or shifting colors, in minutes. Export the finished product in HDRP and non-HDRP maps, ready be used in Unity. Make the textures look they way you want them for your project.

MESH MORPHING

Exposed Blend Shapes allow for massive mesh morphing and customization. You can save settings in prefabs or script the shapes for in-game customization or randomization of your characters. Now you can spawn completely random enemies that all look different from each other.

CUSTOM RE-MIXABLE MUSIC

(Coming Soon)

Music has been composed specifically for the characters we produce. The tracks are separated into layers and set up for use with the Unity Audio Mixer. Use this to mix your own tracks, and create the perfect sound for your game levels, and export all your mixes with a single click into game-ready .wav files!

A “Composers Mix” is also included if you do not want to mix your own track, and you can easily export the included mixes as well.

SOUND EFFECTS

(Coming Soon)

Many of the animations now feature matching sound effects, along with a simple audio controller script that makes playing them and controlling things like volume, volume by speed etc easy. Nothing brings characters to life like high quality matching audio.

SOURCE FILES

Animation Rig | Substance Painter

Animation Rig is provided in, usually, Maya or 3DS Max format, and can be used to create new animantions that better suit your project.

Whenever possible, Substance Painter project files are included so those who knwo the program can drastically re-texture the models. In some cases, re-textureing may be more difficult due to limitations in Painter or because the original texture was not created in Painter.

Please note: Source Files do not give you license to share or sell the animations or textures you create. If you’re a highly skilled artist and interesetd in sharing or selling your work to the InfinityPBR community as add-on packages, please contact me.

CONCEPT ART

(Coming Soon)

Extra High Resolution images are provided in layered photoshop format for customization. Use these on your Steam page, your manual, your website & other advertising material to bring your game to life before you have gameplay to show.

ANIMATIONS

• Alert Idle

• Attack 1A

• Attack 1B

• Attack 2

• Attack 3

• Death

• Dodge

• Got Hit

• Idle

• Idle Break

• Taunt

PARTICLES

Custom particles (magic spells etc) are included whenever appropriate. The package also includes our entire “Magic Spells & Particles Pack”, so you can create your own magic spells.

PBR

Our models use real PBR values, not half-baked or made up PBR. We start out with real world materials and you can adjust from there. Maps included: Diffuse | Normal | Roughness | Metallic | Height | Ambient Occlusion

LEGACY SHADERS & HDRP

Textures will work with legacy shaders (Unity 5 and beyond), and we now include HDRP versions as well.

POLYCOUNT

We sometimes, but not always, provide multiple LODs from High Poly (good for cinematics) to Low Poly (great for mobile). However, I suggest you use Simplygon or Mantis Online (google it, it’s free) for creating your own LODs that fit your project/platform.

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Check out more info & all of our models at InfinityPBR.com

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If you do purchase this package, thank you very much! Please leave a rating and review so others can find out what’s what about it! If you have any problems, requests or anything else, visit me at the forums.

(Link to Work-In-Progress Mega Thread)

アセットの説明(日本語に翻訳)

Unityフォーラムリンク

詳細情報
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Scorpionは、すぐに使用できるテクスチャ、ブレンドシェイプによるメッシュモーフィング、およびいくつかのキラーアニメーションを備えています。 Unrealファイル、およびアニメーションリグとSubstance Painterのソースファイルが利用可能です!

テクスチャのカスタマイズ

付属のSubstance Painterソースファイルを使用して、テクスチャをカスタマイズします。数分で材料を交換したり、汚れの追加や色の変更などのその他の変更を行います。完成した製品をHDRPおよび非HDRPマップでエクスポートし、Unityで使用できる状態にします。テクスチャをプロジェクトに合った外観に見せます。

メッシュモーフィング

ブレンドシェイプを公開すると、大規模なメッシュモーフィングとカスタマイズが可能になります。設定をプレハブに保存したり、ゲーム内でのカスタマイズやキャラクターのランダム化のために形状をスクリプト化することができます。これで、まったく異なる敵を完全にランダムに出現させることができます。

カスタムのリミックス可能な音楽

(近日公開)

音楽は、私たちがプロデュースするキャラクター専用に作曲されています。トラックはレイヤーに分割され、Unity Audio Mixerで使用するためにセットアップされます。これを使用して独自のトラックをミックスし、ゲームレベルに最適なサウンドを作成し、シングルクリックですべてのミックスをゲーム対応の.wavファイルにエクスポートします!

「Composers Mix」も含まれています独自のトラックをミキシングしたくない場合、含まれているミックスも簡単にエクスポートできます。

サウンド効果

(近日公開)

アニメーションの多くは、一致するサウンドエフェクトを備えており、シンプルなオーディオコントローラースクリプトを使用して、それらを再生し、音量、音量などの速度を簡単に制御できます。高品質のマッチングオーディオのように、キャラクターに命を吹き込むものは何もありません。

ソースファイル

アニメーションリグ|サブスタンスペインター

Animation Rigは通常、Mayaまたは3DS Max形式で提供され、プロジェクトに適した新しいアニメーションを作成するために使用できます。

可能な場合はいつでも、Substance Painterプロジェクトファイルが含まれているため、プログラムを知っている人は、モデルのテクスチャを大幅に変更できます。場合によっては、Painterの制限のため、またはPainterで元のテクスチャが作成されなかったため、テクスチャの再作成がより困難になる場合があります。

注:ソースファイルは、作成したアニメーションまたはテクスチャを共有または販売するライセンスを与えるものではありません。あなたが非常に熟練したアーティストであり、アドオンパッケージとしてInfinityPBRコミュニティに作品を共有または販売することに興味がある場合は、ご連絡ください。

コンセプトアート

(近日公開)

超高解像度画像は、カスタマイズ用にレイヤー化されたPhotoshop形式で提供されます。これらをSteamページ、マニュアル、ウェブサイト、その他の広告資料で使用して、ゲームプレイを表示する前にゲームに命を吹き込みます。

アニメーション

•アラートアイドル

•攻撃1A

•攻撃1B

•攻撃2

•攻撃3

•死

•ダッジ

•ヒット

•アイドル

•アイドルブレーク

•挑発

粒子

必要に応じて、カスタムパーティクル(魔法の呪文など)が含まれます。パッケージには「マジックスペル&パーティクルパック」全体が含まれているため、独自のマジックスペルを作成できます。

PBR

私たちのモデルは、中途半端なPBR値ではなく、実際のP​​BR値を使用します。現実世界の素材から始めて、そこから調整できます。含まれるマップ:拡散|ノーマル|粗さ|メタリック|高さ|アンビエントオクルージョン

レガシーシェーダーとHDRP

テクスチャはレガシーシェーダー(Unity 5以降)で動作し、HDRPバージョンも含まれるようになりました。

POLYCOUNT

常にではありませんが、High Poly(映画に適した)からLow Poly(モバイルに適した)まで複数のLODを提供することがあります。ただし、プロジェクト/プラットフォームに合った独自のLODを作成するために、SimplygonまたはMantis Online(Googleで無料です)を使用することをお勧めします。

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InfinityPBR.com で詳細とすべてのモデルをご覧ください。

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このパッケージをご購入いただいた場合、ありがとうございました!評価とレビューを残して、他の人がそれについてどうなるかを見つけてください!問題、リクエスト、その他の問題がある場合は、にアクセスしてください

(Work-In-Progress Mega Threadへのリンク)

 

 

Buoyancy Toolkit | 浮力ツールキット

Buoyancy Toolkit | 浮力ツールキット

$39.99

アセットの説明

The Buoyancy Toolkit brings realistic buoyancy simulation to your project. Rigidbodies will float when submerged in fluid volumes of different densities and wave functions such as water pools or oceans with large waves. The shape and volume of one or more connected colliders will be taken into account to let the geometry follow the waves realistically. The toolkit is ideal for making anything float in water but can also be used to simulate the lift a balloon or airship experiences in the atmosphere. The toolkit is easy-to-use and does not require any scripting. Works with the Ocean Toolkit out-of-the-box.

Website, Readme & Demo

Features
– Realistic buoyancy simulation
– Surface waves if a wave function is specified (using a custom script, example provided)
– Weighting for straightforward tweaking of the buoyancy force
– Disable weighting and use realistic object properties (scale, mass, fluid density) to mimic real-life
– Works well with other rigidbody forces

アセットの説明(日本語に翻訳)

Buoyancy Toolkitは、現実的な浮力シミュレーションをプロジェクトにもたらします。剛体は、水プールや大きな波のある海など、さまざまな密度と波動関数の流体ボリュームに沈められたときに浮かびます。接続された1つまたは複数のコライダーの形状とボリュームが考慮され、ジオメトリが現実的に波に追従します。このツールキットは、水に浮かぶものを作るのに最適ですが、大気中の気球の浮揚や飛行船の体験をシミュレートするためにも使用できます。このツールキットは使いやすく、スクリプトを作成する必要はありません。 Ocean Toolkitのすぐに使えるで動作します。

ウェブサイト、Readme、デモ

機能
-リアルな浮力シミュレーション
-波動関数が指定されている場合の表面波(提供されている例のカスタムスクリプトを使用)
-浮力の簡単な調整のための重み付け
-重み付けを無効にし、現実的なオブジェクトのプロパティ(スケール、質量、流体密度)を使用して実生活を模倣します
-他の剛体力とうまく機能します

Space RTS & Arcade Kit | Space RTS&アーケードキット

Space RTS & Arcade Kit | Space RTS&アーケードキット

$49.99

アセットの説明

This asset gives you a complete, full-feature space game to build your project upon. The kit includes dozens of features found in popular space games along with some very innovative approaches to give your game a twist.

It provides mechanics for seamless transitions from the RTS view to the chase camera in the third person view – this allows players to take direct control of one of their ships and jump into the action immediately, with one press of a button. Combined with the RTS view, this system offers an intuitive and dexterous way of controlling multiple ships in combat while still keeping the player right in the middle of the battle.

Some of the features of this asset include:

– Unity3D Physics based flight model
Saving and loading using binary files
Sector editor and sector saving using binary files
– A full feature tactical/RTS mode with isometric camera
Campaign mode with player progress tracking
– Interactive Universe map with sectors to be selected as a part of campaign mode
– Seamless transitioning from third person to tactical mode and universe map
– Multiple ship ownership
AI with an intricate command system
– Multiple types of weapons, including beam and projectile weapons
– AI controlled turrets with target prediction
User interface with a 3D heads up display
– Ingame menu system with window menus
– Fully keyboard or/and mouse controllable interface and controls
– Sector editor with options for random sector generation
Ship equipment such as energy boosters, additional armor and other
Player progression: experience, levels, kill counting
Asteroid fields and dynamic sectors easily expandable with other features
– Modular design allows for decoupling of components and easy addition of new ones
– Maintainable and scalable codebase
– Tried and tested design principles and two years of development iterations

アセットの説明(日本語に翻訳)

このアセットは、プロジェクトを構築するための完全なフル機能のスペースゲームを提供します。このキットには、人気のある宇宙ゲームに見られる多数の機能と、ゲームにひねりを加える非常に革新的なアプローチが含まれています。

RTSビューから3人称ビューの追跡カメラへのシームレスな移行の仕組みを提供します。これにより、プレイヤーは船の1つを直接制御して、ボタンを1回押すだけですぐにアクションを実行できます。 RTSビューと組み合わせると、このシステムは、戦闘中にプレイヤーを適切に保ちながら、戦闘中の複数の船を制御する直感的で器用な方法を提供します。

このアセットの機能には次のものがあります。

-Unity3D Physicsベースのフライトモデル
-バイナリファイルを使用した保存と読み込み
セクターエディターおよびバイナリファイルを使用したセクターの保存
-アイソメトリックカメラを備えたフル機能の戦術/ RTSモード
キャンペーンモード:プレーヤーの進行状況追跡機能付き
-キャンペーンモードの一部として選択されるセクターを含むインタラクティブなユニバースマップ
-第三者から戦術モードとユニバースマップへのシームレスな移行
-複数の船の所有権
-複雑なコマンドシステムを備えた AI
-ビームや発射物を含む複数の種類の武器
-AIがターゲットを予測して砲塔を制御
-3Dヘッドアップディスプレイを備えたユーザーインターフェース
-ウィンドウメニューを備えたゲーム内メニューシステム
-完全にキーボードまたはマウスで制御可能なインターフェースとコントロール
ランダムセクター生成
のオプションを備えたセクターエディター
-エネルギーブースター、追加の鎧、その他の

プレイヤーの進行:経験、レベル、キルカウント
小惑星フィールドおよび他の機能を使用して簡単に拡張可能なダイナミックセクター
-モジュール設計により、コンポーネントの分離と新しいコンポーネントの簡単な追加が可能
-メンテナンス可能で、スケーラブルなコードベース
-設計原則と2年間の開発反復の試行とテスト

 

 

Winter Forest Environment | 冬の森林環境

Winter Forest Environment | 冬の森林環境

$55

アセットの説明

Update 1.1 – Vegetation Studio Pro support & more!

▶FORUM◀ ▶SUPPORT EMAIL◀

Create your own winter sceneries with this collection of over a 140 prefabs at your disposal.
From tall pines, spruces and birches to small saplings, bushes and grasses, fallen trunks, branches and old tree stumps photoscanned with unmatched detail. The pack includes non-winter variants of all trees which makes the models versatile and usable in non-winter scenes. The pack comes with Custom Tree Importer vegetation shaders which results in very realistic tree wind movement, which will make your scene feel alive!

Features:

➤ Vegetation Studio Pro support (for Unity 2018.2.11 or newer)

➤ 29 tree models: 7 birches, 8 spruces, 9 pines, 2 generic decidous trees and 3 large bushes with snow and no snow variants, with multiple LOD levels and billboards for final stage

➤ separate tree prefabs optimized for Vegetation Studio Pro with support for indirect instancing and dynamic snow coverage

➤ 27 small ground coverage plants

➤ 17 decor models such as branches, fallen logs sticks, tree stumps with snowy variants

➤ 4 rocks, 7 soil banks, 2 snow mounds

➤ a rustic village set including 4 houses, 2 shacks, barn, smithy, firewood pile, fences

➤ particle effects for snow, smoke and fog

➤ 8 terrain textures with 6 heightmaps for advanced blending and tessellation

Important note:
Custom deferred shaders setup is required. All necessary instructions are included in the pack’s read-me file.
Textures calibrated to Linear color space. HDRP/LWRP and WebGL not supported.
Screenshots and video are using Unity PostProcessing Stack v2, MadGoat Supersampling Antialiasing and were rendered at 4k resolution. Post-processing results may vary depending on Unity version.

Support: support@triforge.eu

アセットの説明(日本語に翻訳)

アップデート1.1-Vegetation Studio Proのサポートなど

▶フォーラム◀▶メールのサポート◀

140を超えるプレハブのコレクションを自由に使用して、独自の冬景色を作成してください。
背の高い松、トウヒ、白biから小さな苗木、茂み、草、倒れた幹、枝、古い木の切り株まで、比類のない細部をスキャンします。このパックには、すべてのツリーの冬以外のバリアントが含まれているため、モデルは冬以外のシーンで多目的に使用できます。このパックには、カスタムツリーインポーターの植生シェーダーが付属しており、非常にリアルなツリーになります。風の動きは、シーンを生き生きと感じさせます!

機能:

➤Vegetation Studio Proのサポート(Unity 2018.2.11以降の場合)

➤29のツリーモデル:7つのバーチ、8つのトウヒ、9つの松、2つの一般的な落葉樹と3つの大きな茂みで雪があり、雪の変化がない、最終段階の複数のLODレベルとビルボード

➤Vegetation Studio Pro用に最適化された独立したツリープレハブは、間接的なインスタンス化と動的な雪のカバーをサポートします

➤27の小さな地上カバレッジプラント

➤枝、倒れた丸太、雪に覆われた木の切り株など、17種類の装飾モデル

➤4つの岩、7つの土の土、2つの雪の丘

➤4軒の家、2軒の小屋、納屋、鍛冶屋、fireの山、フェンスを含む素朴な村セット

➤雪、煙、霧のパーティクル効果

➤高度なブレンドとテッセレーションのための6つのハイトマップを備えた8つの地形テクスチャ

重要なメモ:
カスタムの遅延シェーダーのセットアップが必要です。必要なすべての指示は、パックのread-meファイルに含まれています。
線形色空間に調整されたテクスチャ。 HDRP / LWRPおよびWebGLはサポートされていません。
スクリーンショットとビデオは、Unity PostProcessing Stack v2 MadGoat Supersampling Antialiasing を4kの解像度でレンダリングしました。後処理の結果は、Unityのバージョンによって異なる場合があります。

サポート:support@triforge.eu

White Oak Species Pack (v8) | ホワイトオーク種パック(v8)

White Oak Species Pack (v8) | ホワイトオーク種パック(v8)

$79

アセットの説明

Quercus alba or White Oak,is a well known hardwood of North America. It is a stately and long living tree that forms broad irregularly shaped canopies. The white oak is not named for its bark which is usually a light gray,but the color of the cut wood. It’s leaves are seven to nine round lobed sinuses and this tree bears acorns in the fall.

INCLUDED:
7 models (.SPM) in hero and desktop resolutions
14 drop-in-ready exports in the spring and fall seasons.

White Oak Field 1 (Desktop)
White Oak Field 2 (Desktop)
White Oak Field 3 (Desktop)
White Oak Forest (Desktop)
White Oak Field 1 (Hero)
White Oak Field 2 (Hero)
White Oak Sapling

SPM files include:
– Unlimited seasonal variations
– Randomization
– A full set of PBR leaf and bark textures (2k leaf textures, 4k leaf cluster textures and 4k bark textures)
– A tuned wind animation, defined LOD settings, and
multiple cluster (.SPM) files of the branches for editing.

NOT COMPATIBLE WITH SPEEDTREE 7

REQUIREMENTS: Unity 2019.2.3+

For the full power of SpeedTree v8 with seasonal and structural variations, this product requires the SpeedTree Modeler to export. Available as free export-only license or subscription license at $19 USD/month.

アセットの説明(日本語に翻訳)

コナラアルバまたはホワイトオークは、北米の有名な広葉樹です。それは広範で不規則な形の天蓋を形成する堂々とした長く生きている木です。ホワイトオークは、通常は明るいグレーである樹皮にちなんで命名されていませんが、カットされた木の色です。葉は7〜9個の丸い葉状の副鼻腔であり、この木は秋にドングリをつけます。

付属:
ヒーローおよびデスクトップ解像度の7モデル(.SPM)
春と秋のシーズンに14のドロップインレディの輸出。

ホワイトオークフィールド1(デスクトップ)
ホワイトオークフィールド2(デスクトップ)
ホワイトオークフィールド3(デスクトップ)
ホワイトオークフォレスト(デスクトップ)
ホワイトオークフィールド1(ヒーロー)
ホワイトオークフィールド2(ヒーロー)
ホワイトオークの苗木

SPMファイルには次が含まれます:
&ndash;無制限の季節変動
&ndash;ランダム化
&ndash; PBRリーフと樹皮のテクスチャの完全なセット(2kの葉のテクスチャ、4kの葉のクラスターテクスチャ、4kの樹皮テクスチャ)
&ndash;調整された風のアニメーション、定義されたLOD設定、および
編集用のブランチの複数のクラスター(.SPM)ファイル。

SPEEDTREE 7との互換性はありません

要件:Unity 2019.2.3+

SpeedTree v8の全機能を季節的および構造的に変化させるには、この製品をエクスポートするためにSpeedTree Modelerが必要です。月額19米ドルで、無料の輸出専用ライセンスまたはサブスクリプションライセンスとして利用できます。

 

 

Shatter Toolkit | 粉砕ツールキット

Shatter Toolkit | 粉砕ツールキット

$79.99

アセットの説明

The Shatter Toolkit enables you to easily shatter or split any game object dynamically in real-time, whether you want to smash walls or slice fruits. The toolkit creates the necessary geometry, fills the holes and instantiates the new game objects for you.

One line of code shatters or splits a game object and no scripting is required if you use the bundled helper-scripts.

Website

Features
– Split game objects by specifying an array of planes
– Shatter game objects by specifying a point
– Fills the holes (cut area) in the mesh after a split has occurred
– Tweakable uv-mapping for the cut area
— WorldUvMapper – repeats a texture a number of times per world-unit
— TargetUvMapper – maps the cut area to a specific part of the texture
– No scripting required

Note: Since Unity 5.5, Unity’s physics engine can be unstable when colliders are very close to intersecting (such as when having been split by the Shatter Toolkit) and the project is using persistent contact manifolds (PCM). As a result, the toolkit requires PCM to be disabled in the PhysicsManager. As PCM can be useful for a project in general, I plan to look into a fix for the next update to the toolkit.

アセットの説明(日本語に翻訳)

Shatter Toolkitを使用すると、壁を壊したり果物をスライスしたりするかどうかに関係なく、ゲームオブジェクトをリアルタイムで簡単に粉砕または分割できます。ツールキットは、必要なジオメトリを作成し、穴を埋め、新しいゲームオブジェクトをインスタンス化します。

1行のコードでゲームオブジェクトが粉砕または分割されます。バンドルされたヘルパースクリプトを使用する場合、スクリプトは必要ありません。

ウェブサイト

機能
-飛行機の配列を指定してゲームオブジェクトを分割する
-ポイントを指定してゲームオブジェクトを粉砕する
-分割が発生した後、メッシュの穴(カット領域)を埋めます
-カット領域の微調整可能なUVマッピング
— WorldUvMapper-ワールドユニットごとにテクスチャを何度も繰り返します
— TargetUvMapper-カット領域をテクスチャの特定の部分にマップします
-スクリプトは必要ありません

注:Unity 5.5以降、Unityの物理エンジンは、コライダーが交差点に非常に近い場合(Shatter Toolkitで分割された場合など)、プロジェクトが永続的接触多様体(PCM)を使用している場合、不安定になることがあります。その結果、ツールキットではPhysicsManagerでPCMを無効にする必要があります。 PCMは一般にプロジェクトに役立つ可能性があるため、ツールキットの次の更新の修正を検討する予定です。

PBR Monster Pack #5 (Devil, Demon, Demoness, Imp – Hell Creature Pack) | PBRモンスターパック#5(悪魔、悪魔、デモネス、インプ-地獄のクリーチャーパック)

PBR Monster Pack #5 (Devil, Demon, Demoness, Imp – Hell Creature Pack) | PBRモンスターパック#5(悪魔、悪魔、デモネス、インプ-地獄のクリーチャーパック)

$162.4

アセットの説明

PBR Monster Pack #5 contains four character packages.

Demons Pack PBR
(Customization | Mesh Morphing | Sound Effects | Concept Art | Custom Re-Mixable Music)
Devils Pack PBR
(Customization | Mesh Morphing | Sound Effects | Concept Art | Custom Re-Mixable Music)
Imp Pack PBR
(Customization | Mesh Morphing | Sound Effects | Concept Art | Custom Re-Mixable Music)
Demoness Pack PBR
(Customization | Mesh Morphing | Concept Art)

Monsters come with unlimited texture changes with Substance Painter source files, real PBR, particles for magic spells, and full animations. Mobile friendly & cinematic ready. Three of the four already have full audio included, and the others will be updated as soon as the audio is complete. All characters also come with full blend shapes for massive customization. Works with ALL versions of Unity!

CUSTOMIZE TEXTURES

Download the Substance Painter source files (from my site, due to file size restrictions), to quickly and easily create new textures, or modify the textures we’ve provided.

MESH MORPHING

Exposed Blend Shapes allow for massive mesh morphing and customization. You can save settings in prefabs or script the shapes for in-game customization or randomization of your characters. Now you can spawn completely random enemies that all look different from each other.

CUSTOM RE-MIXABLE MUSIC

Music has been composed specifically for the characters we produce. The tracks are separated into layers and set up for use with the Unity Audio Mixer. Use this to mix your own tracks, and create the perfect sound for your game levels, and export all your mixes with a single click into game-ready .wav files!

A “Composers Mix” is also included if you do not want to mix your own track, and you can easily export the included mixes as well.

SOUND EFFECTS

Many of the animations now feature matching sound effects, along with a simple audio controller script that makes playing them and controlling things like volume, volume by speed etc easy. Nothing brings characters to life like high quality matching audio.

CONCEPT ART

Extra High Resolution images are provided in layered photoshop format for customization. Use these on your Steam page, your manual, your website & other advertising material to bring your game to life before you have gameplay to show.

PARTICLES

Custom particles (magic spells etc) are included whenever appropriate. The package also includes our entire “Magic Spells & Particles Pack”, so you can create your own magic spells.

PBR

Our models use real PBR values, not half-baked or made up PBR. We start out with real world materials and you can adjust from there. Maps included: Diffuse | Normal | Roughness | Metallic | Height | Ambient Occlusion

LEGACY SHADERS & HDRP

Textures and materials are standard shader, but all textures are HDRP ready. In some cases, HDRP materials are included as a .unitypackage.

Check out more info & all of our models at InfinityPBR.com

—— DEMONS PACK PBR ——

Unity Forum Link

More Information

ANIMATIONS

• Attack 1

• Attack 2

• Attack 3

• Attack 4

• Cast (Loop)

• Death

• Dodge

• Got Hit

• Idle

• Idle Break

• Taunt

• Walk

• Walk Backward

—— DEVILS PACK PBR ——

Unity Forum Link

More Information

ANIMATIONS

• Attack 1

• Attack 2

• Attack 3

• Attack 4

• Cast Loop

• Death

• Dodge

• Got Hit

• Idle

• Idle Break

• Jump Left

• Jump Right

• Scream

• Taunt

• Walk Backward

• Walk Forward

—— IMP PACK PBR ——

Unity Forum Link

More Information

ANIMATIONS

• Attack 1

• Attack 2

• Attack 3

• Death

• Dodge

• Got Hit

• Idle

• Idle Break

• Taunt

• Turn Left

• Turn Right

• Walk

• Walk Backward

—— DEMONESS PACK PBR ——

Unity Forum Link

More Information

ANIMATIONS

• Attack1

• Attack1b

• Attack2

• Attack3

• Attack4

• Death

• Dodge

• Got Hit

• Idle

• Idle Break

• Taunt

• Walk

• Walk Backward

————————————–

Check out more info & all of our models at InfinityPBR.com

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If you do purchase this package, thank you very much! Please leave a rating and review so others can find out what’s what about it! If you have any problems, requests or anything else, visit me at the forums.

(Link to Work-In-Progress Mega Thread)







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